.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران در هفته ای که گذشت

•یک فعال کارگری در مازندران اعلام کرد: واردات بی‌رویه لوازم التحریر باعث تعطيلي و انحلال کارخانه پارس اسلت شد. نصرالله دریابیگی با اعلام این خبر به ایلنا گفت: واردات بی‌رویه لوازم تحریر چینی سبب تعطیلی کارخانه پارس اسلت (مداد روزنامه‌ای آسیا) و بیکاری ۵۰ کارگر با سوابق 10 ساله شده است.

•همزمان با هفته فرهنگ رضوي نشست مشترک اعضای انجمن رسانه های مجازی مازندران با مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامي استان در ساري برگزار شد.در اين نشست حجت‌الاسلام و المسلمين عباسعلی ابراهیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامي مازندران با بیان اینکه در ترویج فرهنگ رضوی باید به فکر طرحی نو بود تصریح کرد: اگر در برگزاری برنامه‌های فرهنگي ، خلاقیت و نوآوری نباشد، فقط توانسته‌ایم خودمان را سرگرم کنیم در خاليكه كيفيت بخشي به برنامه هاي فرهنگي و هنري يك اصل مهم است.

•حمید رضا اسلامی به سمت مدیر کلی بودجه،طرح و برنامه تعزیرات کشور منصوب شد.یادآور می شود اسماعیلی سابقا بعنوان رئیس تعزیرات حکومتی نوشهر و چالوس مشغول به فعالیت بوده است

•سرپرست اورژانس 115 محمودآباد از غرق شدن دو نفر اهل اراک در دریای این شهرستان خبر داد و افزود: در این حادثه یک نفر جان باخت و یک نفر دیگر نیز از مرگ نجات یافت.فرنیا با بیان اینکه فرد فوتی مردی 49 ساله به نام بابک سعیدپور و اهل اراک بود، ادامه داد: با تماس با مرکز پیام اورژانس 115، یک تیم امداد و نجات با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و اقدامات نجات جان فرد غرق شده را پیگیری کردند.

• با صدور احکامی از سوی فرهاد دانشجو رییس دانشگاه آزاد اسلامی ، صدرالدین متولی رییس واحد نور، حسین باقری رییس واحد نکا، محمدعلی رضایی رییس واحد ترکمن، شهرام قنبری رییس واحد لنگرود، تقی لطیفی شیردار رییس مرکز شیرگاه، اسماعیل علی بیگی رییس واحد گنبدکاووس در سمت های خود ابقا شدند.

•نماینده ولی فقیه در مازندران از تنبل بودن نظام بروکراسی اداری در استان اننقاد کرد و گفت: مازندران از تعدد مدیران کم کار رنج می برد.یت الله نورالله طبرسی شامگاه چهارشنبه در دیدار با مدیران و کارکنان ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مازندران با اشاره به اینکه این استان دارای یک سیاست مدیریتی خاص است افزود: مدیران استانی در پیشبرد اهداف نظام به خوبی عمل نکردند.

•نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: غیبت شهردار قابل قبول نیست و مردم نباید مدت‌ها بلاتکلیف باشند.عبدالوحید فیاضی در جلسه شورای اداری این شهرستان به شورای شهر نور تاکید کرد تا تکلیف شهر و مردم را مشخص کنند.

•شهردار جدید ساری با تاکید بر حفظ ارزشهای ایثار و شهادت، اظهار داشت: شهردار منتخب شورای شهر بوده و جز خداوند و شهدا، مدیون هیچ فرد یا گروهی نیستم.مهدی عبوری صبح پنج شنبه در مراسم معارفه اش به سمت شهردار مرکز استان، افزود: لزوم خروج شهر از بحران ترافیک شهری، همکاری با کادر مدیریتی شهرداری و استفاده از آنان از مهم ترین رویکردهای مدیریتی بنده در شهرداری ساری خواهد بود.

• سيد علي اكبر طاهايي، استاندار مازندران در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان با اشاره به اينكه استان مازندران بيش از گذشته به وفاق و هم دلي و وحدت نيازمند است، بيان داشت: نمايندگان جديد استان در مجلس نهم از ظرفيت هاي مطلوبي در بخش هاي مختلف برخوردارند كه مي بايست از اين ظرفيت به خوبي در جهت توسعه استان استفاده شود.

•حجت الاسلام علی اکبر ناصری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایلنا در بابل، با اشاره به برنامه‌های مجلس برای مهار گرانی در کشور گفت: مسئله گرانی وتورم متاسفانه مشکلی در کشوراست که مجلس خودش رادرمهار آن مسئول می‌داند ودر گذشته نشست‌هایی با وزرا برگزارشد ودر چند روز گذشته و با حضور وزرای جهادکشاورزی، اقتصاد، صنعت، معدن و تجارت، نفت و رئیس کل بانک مرکزی جلسه مجلس بصورت غیر علنی برگزارشد و تصمیم گرفته شد با تشکیل ستادی بصورت ویژه راهکارهای مختلف مورد پیگیری قرار گیرد.

•نماینده قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس از رها کردن بسیاری از طرح‌های نیمه‌تمام در کشور انتقاد کرد.کمال علیپور ظهر پنجشنبه 12مرداد در جلسه پزشک خانواده در فرمانداری قائمشهر، طرح پزشک خانواده را مهم و آبروی نظام جمهوری اسلامی ارزیابی کرد و به علت سروکار داشتن این طرح با سلامت جسم و روان و نشاط افراد به تلاش و پیگیری همگان در رفع عقب‌ماندگی‌ها برای موفقیت در طرح تاکید کرد.

•رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت مرکز استان گفت: یکی از وظائف این اداره نظارت و بازرسی بر عرضه کالا و خدمات در بازار جهت جلوگیری از گران فروشی و سایر تخلفات اقتصادی و برخورد با متخلفین می باشد که پس از اعلام قیمت مصوب توسط کمیسیون تنظیم بازار استان ، در صورتی که عرضه کنندگان بیش از این قیمت کالارا به فروش برسانند مرتکب تخلف شده و مطابق قانون با آنها برخورد می شود.وی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون تعداد 67 واحد عرضه مرغ متخلف شناخته شدند و با تشکیل پرونده تخلف جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

•رییس شورای ورزش و جوانان قائمشهر در نشست این ستاد ، گفت: پهلوان بهداد سلیمی جوان 22 ساله شهرستان قائمشهر بعنوان یكی از شش وزنه بردار ایرانی شركت كننده در این المپیك به اظهارنظر فدراسیون جهانی وزنه برداری از شانس بالایی برای كسب مدال طلا این المپیك برخوردار است .علی پیرفلك ادامه داد : ستاد استقبال از این قهرمان جهانی با حضور ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ، نیروی انتظامی ، شهرداری ، شورای اسلامی شهر ، تبلیغات اسلامی ، آموزش و پرورش ، دانشگاههای آزاد اسلامی و پیام نور ، هلال احمر ، صنعت ، معدن و تجارت و اصناف و ورزش و جوانان شهرستان تشكیل شد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 15 مرداد 1391
خبری در خصوص اینکه جباری امام جمعه بهشهر پسرش را امام جمعه موقت این شهر ................

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.